צלם לברית בדימונה

מחפשים צלם לברית בדימונה ורוצים לקבל את השירות הטוב ביותר, מחירים הוגנים וחבילות צילום משתלמות במיוחד? הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תמצאו חבילות צילום לברית ובריתה בדימונה במחירים חסרי תקדים החל מ 390 ש"ח בלבד!

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות צוות הצילום באירוע שאתם חוגגים בדימונה?

הנה כל הסיבות הטובות ביותר שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו :

יותר זולים מכל המתחרים

שאתם מחפשים צלם לברית בדרום אתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו תקבלו את המחיר הזול ביותר.

אנחנו היחידים שמציעים לכם חבילות צילום לברית החל מ 390 ש" בלבד ורק לתושבי דימונה והסביבה.

אז רגע אחד לפני שאתם סוגרים מול צלם לברית, בואו לקבל מאיתנו הצעת מחיר שבטוח תהיה הרבה יותר משתלמת.

שואלים את עצמכם איך אנחנו כל כך זולים? אנחנו תושבי העיר דימונה, מה שאומר שכל צלם לברית אחר יגבה ממכם מחיר יותר גבוה. אל תשכחו לכל צלם לברית מחיר משלו מה שאומר שהוא לוקח בחשבון בהצעת המחיר שלו גם את עלויות הדלק וזמני הנסיעה ולכן אצלנו זה לא משהו שנלקח בחשבון בהצעת המחיר וככה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות יותר זולים מכל המתחרים שלנו, לכם נשאר רק להנות ולהרוויח מחיר יותר הוגן ומשתלם.

הכל במקום אחד

אם אתם מחפשים גם צלם מגנטים, גם מחפשים צלם לברית וגם רוצים להוסיף צילום וידאו, אצלנו תמצוא את הכל במקום אחד!

אנו מביאים לכם חבילות צילום מלאות הכוללות מגטים, וידאו, סטילס ואלבומי תמונות והכל ברמה הגבוה ביותר.

בהפקת מגנטים לברית אנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר.

אנחנו כל כך בטוחים באיכות חומרי הגלם שלנו שאנו מעניקים לכם בכל אירוע תעודת אחריות על המגנטים למשך 5 שנים! כן, אתם תקבלו תעודת אחריות בכתב על המגנט.

ציוד צילום מקצועי

בשביל להיות צלם לברית בדימונה זה לא מספיק רק להכיר את העיר, צריכים גם לעבוד עם הציוד הטוב ביותר. אנו עובדים עם ציוד הצילום המתקדם ביותר, כזה שמביא לכם תמונות איכותיות מאוד שהמתחרים שלנו יתקשו מאוד להשיג בגלל שרוב המקרים שצלמי אירועים ולא רק צלמי אירועים קטנים, עובדים עם ציוד צילום אמנם איכותי אבל לא באותה טכנולוגיה של הציוד המתקדם ביותר בעולם.

זמינות מיידית

אצלנו תוכלו לקבל שירות של צילום מהיום להיום ומהיום למחר (בהתאם לעומסים שקיימים באותם ימים) לא משנה כמה לחץ היה לכם בגלל הולדת הבן החדש , בטח ארגון האירוע היה לא פשוט, בלי שינה בלילה, התרגשות שמציפה עם הילד החדש שנולד אנחנו נשמח להיות חלק מהשמחה הגדולה שלכם.

בנוסף אנחנו מעמידים לרשותכם קו זמין מיידית 24/6 שבו תוכלו להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר בכל שעה שנוחה לכם ללא התחייבות בכלל.

צלם לברית בדימונה מחיר

שואלים את עצמכם כמה עולה צלם לברית בדימונה? אז אין מחירון מדויק וקבוע לצילום ברית מילה, לכל צלם יש את המחיר שלו (שברוב המקרים נקבע לפי האגו שלו) אבל הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום ברית מילה בדימונה.

חבילת צילוםמחירמידע נוסף
סטילס (בסיס)390 ₪צילום סטילס בלבד באירוע ברית מילה, צילום עיקרי הדברים עד 1.5 שעות עבודה.
סטילס + מגנטים590 ₪צילום סטילס כולל הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות עד 1.5 שעות עבודה באירוע.
סטילס + מגנטים + וידאו2500 ₪צילום ללא הגבלת כמות מגנטים, ללא הגבלת כמות תמונות כולל צילום וידאו מלא במהלך האירוע עד 4 שעות עבודה כולל עריכות וידאו וסאונד.

צילום סטילס = צילום תמונות. החבילות המוצגות במחירון אלו חבילות הבסיס, כמובן שאנו מציעים עוד מגוון מאוד גדול של חבילות צילום ברית בדימונה שכוללות אלבומי תמונות מפוארים, עריכות וידאו תוספות של צלמים ומגוון רחב מאוד ניתן לחייג אלינו בכל שאלה ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

Call Now Button