צלם לברית בנתיבות

אם אתם רוצים להזמין שירות של צלם לברית בנתיבות ואתם רוצים לקבל מחירים הוגנים ומשתלמים והכי חשוב חבילות צילום לברית במחירים הוגנים. הגעתם אלנו אל מודי צלמים.

מודי צלמים היא חברת צילום מקצועית ואיכותיות שעובדת בנתיבות וגם בעוד הרבה מאוד אזורים בדרום. 

מספקים שירות מקצועי ואדיב של צילום ברית וגם אם אתם מחפשים מגנטים לברית בנתיבות אנחנו כאן ונשמח לתת לכם שירות מקצועי.

חבילות צילום לברית

יש לנו המון חבילות מיוחדות לצילום ברית שאנחנו יכולים להציע לכם. כל החבילות הכי משתלמות שיש במחירים ממש הוגנים.

חבילת צילום

מחיר

מידע נוסף

צילום סטילס

290 ₪

חבילת צילום סטילס בלבד כולל עריכה בסיסית של כל התמונות עד שעתיים צילום.

צילום + מגנטים ללא הגבלה

490 ₪

צילום תמונות של כל האירוע כולל עריכה בסיסית של כל התמונות שצולמו + מגנטים איכותיים מאוד ויפים ללא הגבלת כמות עד שלוש שעות של צילום במהלך האירוע.

צילום + מגנטים ללא הגבלה + צילום וידאו לטקס ברית

790 ₪

צילום ברית מלא בנתיבות כולל מגנטים יפים מאוד ללא הגבלת כמות + מגנטים איכותיים ללא הגבלת כמות + צילום וידאו ללא עריכה של טקס הברית.

צילום + מגנטים + וידאו + אלבומים

990 ₪

כל החבילות הקודמות ובנוסף מקבלים אלבום תמונות כיסים של 150 תמונות מהאירוע + חבילת מתנות מיוחדת מאוד שכוללת הגדלות מגנט מעוצבות.

 

צלם לברית בנתיבות

למה דווקא אנחנו

הנה כל הסיבות לבחור דווקא בנו לצלם לכם את הברית שאתם חוגגים בנתיבות.

צילום מקצועי : צילום מקצועי הוא היכולת שלנו לתת לכם את התמונות האומנותיות והיפות ביותר. להעביר דרך התמונה את הרגשות, את התחשות והכי חשוב שכל תמונה תהייה מיוחדת ושונה, צילום ברמה שעוד לא הכרתם.

מחירים הוגנים לכל כיס : אצלנו כל המחירים הם הוגנים ומשתלמים לכל כיס. כל אחד יכול להרשות לעצמו להנות מצילום ברמה הגבוה ביותר עבור האירוע שהוא חוגג. מתחבשים בכולם ונותנים מחירים הוגנים ומשתלמים.

שנים של ניסיון : לכל אירוע אנחנו מביאים איתנו בארסנל עשרות של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים. צילום חתונות בנתיבות, צילום בר מצווה ועוד המון צילומים לכל סוגי האירועים והכי חשוב הכל במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

מאות לקוחות מרוצים וממליצים : רוצים המלצות? אין בעיה בכלל! יש לנו המון כאלו. 

אנחנו בחברת מודי צלמים מאמינים שלקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר. לכן, בכל אירוע אנחנו עושים הכל שתצאו מרוצים, גם מבחינת המחיר, השירות והכי חשוב איכות הצילום המקצועי והאיכותי שלנו לצילום כל סוגי האירועים בניתבות כולל אם אתם מחפשים צלם לברית בדרום ובאיכות מעולה.

האם צלם הוא חובה בברית
Call Now Button