טיפים לבחירת תקליטן לאירועים

הבאנו לכם כמה טיפים לבחירת תקליטן לאירועים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בבחירת תקליטן לאירוע שלכם.

אין ספק כי כל אירוע מחייב גם שיהיה מישהו אחראי על המוזיקה, המוזיקה בכל אירוע היא חלק בלתי נפרד בדיוק כמו קייטרינג באירוע.

בגלל החשיבות הרבה שיש לבחירה נכונה של תקליטן בחיפה, הבאנו לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

הבנה של הקהל באירוע

זה לא משנה כמה מידע תתנו לתקליטן שלכם על סוג הקהל שיהיה באירוע שלכם, אתם לעולם לא תדעו בדיוק מהו סגנון המוזיקה שכולם מתחברים אליו. לכל אחד יש העדפות שונות שזה מגיע למוזיקה, יהיו כאלו שמתחברים תמיד לאותו סגנון. התקליטן צריך לזהות את המוזיקה שבה הוא רואה את הקהל מגיב בצורה יותר טובה לכל סגנון אחר, בהתאם לכך הוא צריך להמשיך ולנגן ולהתאים את המוזיקה לקהל בצורה אופטימלית.

דינמי וזורם

ישנם הרבה מאוד אנשים שבאים עם 'רשימת שירים' קבועה שלהם ולא מוכנים ששום שיר אחר יתנגן באירוע שלהם.

גם אתם כבעלי האירוע וגם התקליטן שלכם צריך להיות דינמי, לזהות מתי חלק מהשירים ברשימה כלל לא יכולים להתנגן בשלב מסוים של האירוע וכדאי בכל זאת לתת לאורחים את מה שהם רוצים בכדי שהאירוע יהיה יותר מהנה ושמח עבור כולם.

ניסיון שעושה הבדל גדול

חשוב מאוד ואסור בשום אופן לוותר על בחירה של תקליטן שנמצא כמה שיותר זמן בתחום האירועים.

גם אם מדובר על מישהו מחונן שמבין בצורה פנומנלית במוזיקה, עדיין להכיר ולדעת כיצד להתנהל באירוע זה חשוב מאוד, תקליטן לא יכול להיות רק אחד ששם שירים. בשביל זה אתם יכולים להביא דיסק מהאוטו וזהו. התקליטן צריך להנחות את האירוע, גם אם מדובר על אירוע ברית, שבו המוהל עושה את הברכות חשוב מאוד שיהיה תקליטן שינחה את האירוע, שידאג שמגיע צלם לברית שנמצא במקום ידע מתי הוא צריך לצלם כל דבר ומה החשיבות הרבה שיש לו כתקליטן.

הניסיון, ההכרה של האירועים הם אלו שעושים את ההבדל ויעזרו לכם לעשות בחירה נכונה של תקליטן לאירוע.

מחיר הוגן

בתחום האירועים אין מחירון מדויק וקבוע כמו הרבה תחומים אחרים, אתם יכולים למצוא תקליטן שיגבה מכם מאות שקלים בודיים ויכולים למצוא תקליטן שהמחיר שלו יהיה אלפי שקלים.

במקרים כאלו עולה השאלה האם התקליטן שגובה מחיר זול מסתיר משהו, אז ממש לא! פשוט מדובר על שוק פתוח והמחיר נקבע לפי הערכה עצמית של כל אחד מהתקליטנים ולפי הביקוש שיש לו, תקליטן שיש לו ביקוש גבוה יגבה באופן טבעי מחיר יותר גבוה ולהיפך.

אל תתנו למחיר להטעות אתכם, המחיר צריך להיות הוגן בהתאם לאירוע, יש קשת של מחירים מאוד רחבה, אתם צריכים למצוא תקליטן שיקשיב לבקשות שלכם, ילמד להכיר אתכם, יתן את ההמלצות האישיות שלו לגבי המוזיקה באירוע ויחד איתכם יגרום לאווירה באירוע להיות כזאת שכולם יהנו ממנה.

Call Now Button