כיצד לתכנן אירוע ברית בראשון לציון?


לידתו של הנסיך היא סיבה לחגיגה וטקס הברית הוא הטיימינג המושלם להציג בפני כולם את הבייבי החדש ולשמוח בשיא הסטייל.
יש משפחות שבוחרות לשלב את הטקס ביחד עם האירוע ואחרות מעדיפות להפריד בין השניים.
כך או כך, חשוב להיערך למסיבה ואפילו לחשוב מבעוד מועד על לוקיישן מועדף לאירוע, לגבש את פרטיה של התוכנית האומנותית ולארגן את הזמנת הספקים ואנשי המקצוע, כדי להפחית את ממד הלחץ ולייעל את ההכנה הקצרה מרגע הלידה ועד קיום האירוע עצמו.
לפניכם מספר טיפים: כיצד לתכנן ברית מרגשת, כולל שילוב בין כל הפרטים החשובים בדרך להפקה מנצחת:


מיקום מרכזי לאירוע חלומי


המקום בו תבחרו לחגוג את הברית ישפיע על האווירה וההצלחה של האירוע. ככל שהמקום מרכזי וקרוב לערוצי תחבורה ראשיים, כך עולים הסיכויים שהמוזמנים אכן יגיעו לשמוח אתכם.
אולם אירועים בראשון לציון נחשב לבחירה מועדפת חביבה על רבים ומסיבות מגוונות: ראשית, ראשון לציון ממוקמת באזור טוב באמצע בסמוך לנתיבי תחבורה מהירים וניתן להגיע אליה בנוחות באמצעות אוטובוסים, רכבת ורכב פרטי.
שנית, לראשון לציון יש את כל המרכיבים שהופכים אותה לנחשקת כמו חופי ים מטופחים ופארקים ירוקים ומרחבי תעשייה שוקקי חיים.
אפשר ליהנות ממיקום מרכזי אך בעלות אטרקטיבית יחסית בהשוואה לאולמות בתל אביב.


חוויית בוטיק יוצאת מן הכלל


אירועי ברית מבוססים בדרך כלל על רשימה מצומצמת של אורחים ואם חשקה נפשכם באירוע אינטימי חפשו אולם אירועים בסגנון בוטיק.
מקום לאירועים קטנים ששם דגש על כל פרט עד האלמנט הקטן ביותר ומשקיע בעיצוב ובתפאורה, בתפריט הגסטרונומי וביחס האישי והמסור של הצוות.
מקום בוטיק יאפשר לכם מהבחינה המודולארית להתאים את המרחב לרוח האירוע, סידור השולחנות, קבלת הפנים, האזור בו ייערך הטקס, המנות שיוגשו, המוסיקה שתתנגן ברקע וכל זה בליווי פרסונאלי ונעים מצד צוות המקום.

שילוב של כל המרכיבים להצלחה


מלבד המקום שקובע את הטון, כדאי לדאוג לכל מה שיכול לשדרג ולהעצים את ההצלחה של הברית. כמו למשל, קישוטים דקורטיביים על מנת להפוך את האזור לססגוני ונעים, תוכנית אומנותית שתכלול מופע או סרטון, אטרקציות למשתתפים דוגמת סדנה כלשהי או משחקים אינטראקטיביים וכן מתנות אשר יימסרו כמזכרת בסיום האירוע ויתאימו לאופי של האירוע לברית.

תיאום בואו של המוהל


מומלץ עוד טרם הלידה לבצע תחקיר ולבחור מוהל לברית לפי המלצות וחוות דעת ולבצע גם תיאום ציפיות מול המוהל לפי אופי האירוע והעדפותיכם.
ברגע שיש תאריך לברית, יש לוודא עם המוהל שהוא אכן פנוי או למצוא מוהל חלופי במידה והבחירה הראשונה שלכם תפוסה.
תאמו עם המוהל מקום ושעה ובצעו את כל ההכנות הנדרשות לקראת הטקס בשיתוף פעולה עם צוות האולם. החליטו אם לקיים אירוע בוקר, צוהריים או ערב לפי העדפה ופניות המוהל ונכונות המוזמנים להגיע במועד ובשעה שנקבעו. 

תמונות מהברית – מזכרת בלתי נשכחת


צלם לברית בדימונה הוא שחקן מרכזי וחשוב לשריין צלם מומלץ לקראת האירוע, כדי שתדעו בוודאות שיצולמו תמונות קסומות ובלתי נשכחות של הבייבי, של המשפחה והמוזמנים – מזכרות לכל החיים.
בדקו שמדובר בצלם מקצועי, שמצלם תמונות באיכות FULL HD ובדקו אם תרצו לשדרג גם בצילום מגנטים, שאפשר להצמיד לאחר מכן למקרר או לדלת ולזכור תמיד את האירוע המרגש.
צילום מגנטים נחשב גם לחוויה בפני עצמה ואהוב במיוחד על האורחים.
בדקו אם לצלם יש חבילה משולבת בין צילומי סטילס למגנטים ושהצלם אכן יכול להגיע לאירוע ברית בראשון לציון ולהפיק את התוצרים היפים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תמונות שיעברו מדור לדור כמזכרת מהמעמד המרגש.

אל תשכחו לשקלל את כל הפרמטרים עד מנת לוודא שאתם עומדים בתקציב ושהברית אכן תתקיים לשביעות רצונכם. 

Call Now Button