כך מתכוננים לברית

ברית זה בהחלט אחד האירועים הי מרגשים שאנחנו חווים בחיים בתור הורים. לרוב אין לנו יותר מידי זמן להיערך לברית, למרות שאנחנו יכולים לשער בערך מתי זה יקרה ולתכנן את הברית פחות או יותר בשלב שלפני הלידה, עדיין לא נוכל להזמין את האולם, את הצלם, את הקייטרינג ואת כל נותני השירות עד לרגע בו התינוק יגיח לאוויר העולם. רק אז נדע בדיוק מתי יהיה אירוע הברית – שמונה ימים מיום הלידה. כלומר ביום השמיני ללידתו.

אז ברגע בו נולדת התינוק אתם עשויים למצוא את עצמכם נקלעים לקלחת של תוכניות ושל עשייה כדי להיערך לאירוע המכונן בחייו של התינוק.

מה צריך להכין לברית?

אז בגלל שאנחנו יודעים שאתם כל כך טרודים וגם כל כך מרוגשים מכל הלידה של התינוק וכל מה שמתלווה לזה, אנחנו רוצים לסייע לכם וללוות אתכם בכל מה שאתם צריכים לקראת האירוע על מנת שלא תפספסו שום דבר ותהיו מוכנים וערוכים לאירוע עם כל מה שצריך.

אז היצמדו לרשימה שלנו ועבדו לפי הסדר.

האם התינוק מוכן? 

התינוק חייב להיות מוכן לקראת הברית. לא בכל מצב אפשר לבצע את הברית. הצינוק חייב להיות בריא לגמרי לבי כל מחלה. זה כולל דלקת עיניים שאסור שתהיה וזה כולל צהבת גבוהה מידי בגופו של התינוק. כל מחלה שחלילה התינוק סובל ממנה יחייב אתכם בהמתנה של שמונה ימים מהיום בו הוא החלים. אז כדי להימנע מהפתעות או אכזבות של הרגע האחרון, חשוב שתהיו במעקב אצל מוהל כבר מהימים הראשונים לאחר הלידה כדי לוודא כי אכן אפשר לקיים את הברית במועד. 

אנחנו מקווים בשבילכם שהברית אכן תוכל להתקיים בעיתו ובזמנו כי מבחינה רפואית זה היום הכי מוצלח וטוב עבור התינוק מבחינת קרישיות הדם. ידוע כי ביום השמיני נמצאת רמת הקרישיות של הדם אצל התינוק ברמה הכי גבוהה שלו כאשר מיום זה ואילך הרמה רק הולכת ויורדת.

האולם של הברית – 

האולם זו הבחירה השנייה לאחר בחירת המוהל ובכלל פנייה אל המוהל. כשיש לכם תאריך ברור מתי תוכלו לערוך את הברית יהיה עליכם לסגור עם האולם שם תקיימו את האירוע.

העיצוב של האולם

כדאי לעצב את האולם לקראת האירוע באלמנטים שיתאימו לו. עיצוב בלונים לברית זו אחת האופציות הפופולאריות שיש לנו היום ורבים בוחרים דווקא בהם כדי לקשט ולעטר את האולם.

הבלונים תורמים הרבה חן ויופי לאולם לצד מראה קליל ועיצוב נעים.

הצלם של הברית

הצלם הוא חלק דומיננטי בברית מבחינת ההנצחה של האירוע. אם תבחרו צלם טוב תהיה לכם מזכרת יפה שהתינוק שלכם רק יודה לכם עליה לכשיגדל מעט.חשוב לזכור שיש לא מעט סוגים של צלמי אירועים וחשוב לדעת איך לזהות את הצלם הנכון והטוב ביותר לאירוע שלכם.

קייטרינג

לרוב נערכות בריתות המילה בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות של היום. יש להתאים את הסעודה לעיתוי.

Call Now Button