צילום ברית כל השאלות והתשובות

צילום ברית כל השאלות והתשובות

אחרי תקופה ארוכה אספנו צילום ברית כל השאלות והתשובות שאנחנו מקבלים מלקוחות, אז בשביל לחסוך לכם את כל הטרחה בהמון שאלות, אספנו את המרכזיות שבהן וכמובן גם את התשובות שאתם צריכים לקבל בשביל למצוא צלם מקצועי לברית שאתם חוגגים בשעה טובה.

חשוב להבין כי יש לא מעט סוגי צלמי אירועים, בינהם בחירת צלם מקצועי שמבין ויודע איך לצלם אירוע כמו ברית מילה זאת משימה מאוד מורכבת, אבל בשביל שתצליחו למצוא צלם לברית בבאר שבע בדרך הטובה ביותר, מבלי לעשות שגיאות, אתם רק צריכים לשאול את השאלות הנכונות וככה תליחו להשיג צלם גם במחיר שאתם רוצים וגם תשיגו צלם בדיוק כמו שאתם אוהבים ומתחברים אליו.

אם אתם מתכננים להעסיק צלם לברית מקצועי, עליכם לשאול את הצלם שלכם מספר שאלות לפני שאתם חותמים על חוזה. השאלות יעזרו לכם לבחור צלם ולהימנע מהפתעות שעלולות לצוץ עם הזמן וכמובן גם במהלך האירוע וגם לקראת סיומו.

להלן  שאלות שלעולם אל תשכחו לשאול את הצלם שלכם לפני שאתם סוגרים מולו:

1. אם הוא עושה את סוג הצילום שאתם רוצים לעשות – כלומר האם הוא מספק לכם גם שירות של צילום מגנטים והוא יכול להיות גם הצלם של הברית וגם לשמש אתכם בתור צלם המגנטים של אירוע הברית המיוחד והמרגש שאתם חוגגים . היום יש הרבה מאוד אירועים שבהם הצלם של האירוע הוא זה שגם דואג להפיק לכ מגנטים, ככה אתם מרוויחים בחבילה אחת גם צילום מגנטים ללא הגבלת כמות וגם צילום של האירוע, במקום להעסיק שני צלמי אירועים אתם מקבלים בתוספת של כמה מאות שקלים בודדים צילום מלא של האירוע וגם אטרקציה מיוחדת ומזכרת לאורחים.

2. אם אתם יכולים לראות כמה מיצירותיהם – בקשו לראות תיק עבודות, גלריית עבודות היא דבר חשוב מאוד שאתם חייבים לעבור עליו ולראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום והתמונות. אל תתפשרו על תמונות מרגשות, לא רק תמונה שהיא ברורה וחדה ואנשים עומדים ומסתכלים על הצלם, אלא גם תמונות של אווירה באירוע, של מה שקורה מסביב ושל הרגעים המיוחדים והמרגשים שקורים בברית המילה שלכם.

3. כמה יעלה לכם צילום האירוע ומה תקבלו תמורת התשלום? אחד הדברים אולי החשובים ביותר שצריכים להיות בכל סגירה עם צלם, מה התשלום, איך הוא מתבצע ומה אתם בדיוק מקבלים והכי חשוב שהכל יהיה כתוב שלא יהיו לכם הפתעות.

4. אם ישנם תנאי תשלום, ואם כן, מהם תנאי התשלום שנקבעו? אם אתם משלמים מקדמה, ולאחר מכן את יתרת התשלום ביום האירוע או אחרי שאתם מקבלים את התמונות, כל הדברים האלו צריכים להיות כתובים. חשוב מאוד שאלו נושאים רגישים מאוד וכדאי שהם יהיו כתובים ולא יהיו לכם הפתעות.

5. כמה זמן תצטרכו לחכות עד שתוכלו לקבל את המוצר הסופי של התמונות הערוכות שלכם. אל תשכחו לדעת בדיוק מתי אתם מקבלים את התמונות לאחר העריכה, אם לא הזמנם תמונות עם עריכה נהוג כבר בסוף האירוע לתת לכם את התמונות שצולמו.

6. מהם הדברים שמותר לצלם לעשות עם התמונות שיש לו? לפעמים יש כאלו שלא מוכנים שהתמונות מהאירוע שלהם יהיו באתר של הצלם, לא כולם רוצים שהתמונות יתפרסמו בכל מקום וחשוב מאוד שאם דבר כזה קורה שיגידו לצלם, אחרת הוא מבחינתו יהיה אחד שמפיץ את התמונות והם יהפכו לחלק מגלריית עבודות באתר האינטרנט שלו.

7. אם אינכם מרוצים מהתוצאה, שאל אם יש פשרה כלשהי שהצלם מציע ללקוחות. בדרך כלל שלקוחות לא מרוצים מהתמונות הם לא יכולים להחזיר את הגלגל אחרוה, מה שכן אפשר לעשות הוא לבקש עריכה של כל התמונות מחדש ואז מגישים אותם שוב

8. אם יש לצלם ביטוח כלשהו אם משהו משתבש במפגש. חשוב שכל צלם יעבוד עם אחריות אישית, ביטוחים הם לא משהו שיכול להחזיר את הדברים, אך למרות זאת יש ביטוח צד ג' לכל דבר שקורה באולם האירועים.

לסיכום

אלו היו צילום ברית כל השאלות והתשובות שאתם צריכים לשאול צלם לברית לפני שאתם סוגרין מולו, רק ככה תדעו שאתם עושים בחירה נכונה ומקצועית ביותר.

Call Now Button