טיפים לצילומים מושלמים לאירוע הברית

כאשר ניגשים לצלם ברית או בריתה, חשוב להקפיד על כמה כללי אצבע בכדי לייצר את התמונות הכי טובות מכל אירוע. החל משמירה על כבודם של המוזמנים, התאמת הצילום ללוקיישן ועד לשימוש נכון בתאורה ובצמצם. הנה כמה טיפים שכדאי גם לכם לקרוא וליישם כאשר ניגשים לצלם אירוע מושלם.

שמירה על הכבוד של האורחים

זה אולי טריוויאלי אולם עד לפני כמה שנים כולנו היינו רגילים לראות צילומים של האורחים בפוזות לא מחמיאות באזור הבופה. אין זה אומר שצילומי האוכל הינם בגדר חובה, להיפך זה עניין שנעסוק בו בסעיף הבא אך זה בהחלט אומר שכדאי לכבד את המוזמנים ולא לצלם אותם דווקא בשנייה שהם אוכלים. חשוב לנסות שלא לביים את התמונה אך להעניק לאורחים את מרווח הזמן הנכון כדי לצלם אותם נהנים מבלי לפלוש לפרטיות שלהם.

תנו דגש על הסטילינג של האוכל

במידה ואתם מחליטים לתעד את המנות אשר מוגשות באירוע הברית, חשוב לייצר מעט סטיילינג בצילום האוכל. נסו לבדוק אילו מנות מצולחתות כבר יפה, איכן יש סימטריה נכונה ואילו מזונות מעניקים צבעוניות בלתי נשכחת. שווה גם לוודא מראש כי בעלי השמחה מעוניינים בצילומים של אספקט זה ובכל מקרה כדאי שהצילומים יהיו פוד – אפילים בכדי שהם יוכלו להיות חלק אינטגרלי מאלבום התמונות וישדרו יוקרה כבר מהשנייה הראשונה.

בדקו עם בעלי השמחה מה הם רוצים ומה ממש לא

כדאי לייצר תמונות שכולם יאהבו, חשוב לשבת עם בעלי השמחה ולבדוק עימם מה הם מבקשים להשיג. לא מדובר כאן ברמת העריכה אלא ביצירה של בריף מסודר לטובת האירוע אשר בו יהיו הוראות ברורות מה הדגשים לצילום. שאלו האם יש אנשים ספציפיים שכדאי להתמקד בהם, אזורים באירוע שצריך להיערך אליו ודברים שדווקא כדאי להתעלם מהם כאשר אתם עם היד על המצלמה. כך תוכלו לייצר יותר תוכן מכל הקלק

התאמת סגנון הצילום ללוקיישן

מכיוון שצילום של ברית אשר נערכת בשטח פתוח שונה באופן מהותי מצילום של ברית אשר מתקיימת באולם סגור, חשוב להתאם את הסגנון של הצילום למיקום. צריך לבדוק את עוצמת האור במקום והאם מדובר באור טבעי או אור קר/חם של נברשות, לחשוב על הסטוריטלינג של הצילום (במיוחד בלוקיישנים כפריים) ולהגיע עם הציוד המתאים. במילים אחרות: אין דין אולמות בחדרה לברית לדין גנים פתוחים אשר נמצאים בערבה.

הגעה עם הציוד המתאים

זה קריטי שתגיעו עם הציוד המתאים ולא תאלתרו במהלך הצילומים. יש להביא את העדשות המתאימות, התאורה שמתאימה לתאורה באולם או בגן ומייצבים שיעזרו בצילומי וידאו וסטילס. כדאי לקחת בחשבון את הזמנים (שקיעה/זריחה) כאשר מייצרים את התמונה הנכונה ולהשתדל להגיע לפני תחילת האירוע בכדי להתמקם בנוחות ומבלי שיפריעו לכם למהלך העבודה.

Call Now Button