כיצד תבחרו את הצלם המתאים ביותר לחתונה שלכם?

סוף סוף הגיע הרגע בו אתם מתכננים את החתונה שלכם. בין שלל ההכנות השונות יש לבחור צלם לחתונה – אך בשונה מצלם ברית או צלם בר מצווה, צילום חתונה נחשב מורכב יותר ולכן הצלם צריך להיות מקצועי ואיכותי, צלם החתונה צריך לדעת לצלם דברים רבים בו זמנית, צלם החתונה צריך לדעת לבחור את הלוקיישנים הטובים ביותר לצילום, צריכה להיות לו אינטראקציה טובה עם הקהל וברוב המקרים עליו לעבוד עם תאורה מלאכותית. אז אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים צלם טוב לחתונה שלכם? בשביל זה הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם בהחלטה החשובה הזאת.

כימיה עם הצלם שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא האם קיימת כימיה ביניכם לבין הצלם. צלם החתונה הוא האדם אשר ילווה אתכם במהלך כל היום החשוב והמרגש הזה, אז חשוב מאוד שהוא יהיה מישהו שאתם מרגישים בנוח איתו ולא מישהו גורם לשמלת הכלה של הכלה להרגיש לוחצת. אנו ממליצים לכם לערוך פגישה ראשונית עם הצלם הפוטנציאלי לחתונה שלכם ולבדוק האם נוצרת ביניכם כימיה, עבודות הצילום שלו יכולות להיות טובות מאוד אך אם לא תרגישו שזה הצלם הנכון עבורכם יהיה לכם קושי רב להיפתח מולו בצילומים.

לא בוחרים צלם ללא המלצות קודמות

בעידן של ימינו רוב הזוגות בוחרים צלם לחתונה שלהם על פי המלצות אותן הם קראו בקבוצות בפייסבוק או בעמודי אינסטגרם למיניהם, או המלצות אותן קיבלו מחברים שכבר התחתנו. עם זאת, חשוב מאוד שתדעו: לא בוחרים צלם לחתונה ללא המלצות קודמות. גם אם ראיתם עבודות קודמות של צלם כלשהו באינטרנט והתרשמתם מהן, עדיין חשוב לשמוע מלקוחות קודמים של אותו צלם על החוויה שהייתה להם איתו.

עבודות קודמות של הצלם

נקודה חשובה נוספת היא להסתכל על עבודות קודמות של הצלם, מחתונות קודמות, זאת כדי לוודא שאתם אוהבים את העבודות שלו, אך גם כדי לוודא שהסגנון שלו מתאים לכם. קיימים צלמים אשר מעדיפים לצלם בצורה מאוד אותנטית וטבעית, ויש צלמים אשר יעדיפו לצלם בצורה מבוימת. אז כאשר אתם בודקים עבודות של הצלם בדקו מספר עבודות שונות שלו, בדקו תמונות מהחלקים השונים של החתונה.

מחיר צלם החתונה

לפני שאתם מחליטים לסגור עסקה עם צלם מסוים שאהבתם, אנו ממליצים לכם לערוך סקר שוק לפני כן וכך להבין את המחירים. במידה והצלם שבחרתם נתן לכם מחיר זול מאוד ביחס למחיר שצלמים אחרים גובים, זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. אל תחפשו את הצלם הזול ביותר כי אחר כך תשלמו על כך ביוקר.
אל תחסכו בהוצאות על צלם אך גם אל תגזימו יותר מידי. עליכם לזכור כי בסופו של דבר מה שנשאר מהחתונה זה התמונות וסרטוני הוידאו.

Call Now Button