כמה תשלמו על מחיר זול

אתם בדרך לחפש עכשיו צלם לברית, בטח שאין לכם הרבה זמן לעשות את כל ההכנות, ככה בכל ארגון של ברית מילה הוא תהליך שאין לכם הרבה זמן לעשות, מרגע הלידה אתם צריכים לארגן את הכל בשמונה ימים בלבד.

אבל עדיין שאתם מחפשים ספקים לאירוע, אין ספק שהמחיר הוא משהו שקובע, הרבה אנשים מחפשים כל הזמן מחיר זול, אבל מחביא בתוכו המחיר הזול הזה של צילום אירועים, אני הולך להגיד לכם כאן בכדי שתבינו טוב מאוד, מחיר זול בתחום הצילום לא מעיד עם שום דבר, הרבה מאוד צלמי בריתות אחרים בטח יפחידו אתכם שתקבלו מהם הצעת מחיר, הם יאמרו שהמחיר הזול הזה שאתם הולכים לשלם הוא מחיר שרק יעשה לכם נזק.

אבל אני מגיע מגישה אחרת, כזאת שאומרת שבשביל צילום אירועים, יש מחיר הוגן, לכל אחד יש את המחיר שלו, זה שאני יותר זול מאחרים בכמה מאות שקלים, לא אומר שאני פחות טוב מהם, להיפך, אני אפילו מאמין שאני הרבה יותר טוב מהרבה כאלו שמוכרים את השירות שלהם במחיר גבוה.

אבל, זה משהו שהטמיעו בנו כבר במשך הרבה מאוד זמן, אמרו לנו שמי שקונה זול משלם ביוקר, ועוד כל מיני דברים כאלו שונים ומוזרים.

והכל רק במטרה אחת, לגרום לכם לשלם על אותו הדבר בדיוק הרבה יותר כסף.

כמה עולה מחיר זול ?

מחיר זול עולה בדיוק כמה שהוא עולה, הרי הרבה מאוד החלטות בחיים שלנו אנחנו מקבלים לפי מחיר, זה לא אומר שאם תשלמו אצלי 200 ₪ פחות ממה שכל אחד אחר יגבה ממכם תקבלו מוצר פחות איכותי, אתם יכולים לראות את גלריית העבודות שלי, אני עובד עם מצלמה הרבה יותר מקדמת ממה שיש לרוב הצלמים בארץ, שאותם צלמים שאומרים לעצמם שבקושי הם יוצאים לעבוד אז לא שווה להם להשקיע, אני ברוך השם לא נמצא במקום הזה, אני עובד בצורה מעולה, רוב הלקוחות שלי הם לקוחות חוזרים שרק רוצים שאגיע ואני יהיה צלם לברית בראשון לציון באירוע שהם חוגגים.

הרבה מאוד צלמי אירועים גם לוקחים השוואות שלא קשורות לצילום לאיכות של מוצרים, אחרי הכל אם יש צלם שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו, והוא גובה מחיר יותר זול מהצלם שאותו ראיתם ויש לו "שם" וגובה מחיר יקר, זה לא אומר כלום, יש לא מעט מקרים שבהם צלמים שרק בתחילת הדרך, כאלו שלא צברו מוניטין וניסיון, עושים עבודה הרבה יותר טובה מכאלו שנמצאים בתחום כבר עשרות שנים, הוותק בצילום לא מעיד על הכישרון של הצלם, נכון שככל שהצלם יותר וותיק זה רק מוסיף, אבל באופן חד משמעי, זה לא הדבר שקובע יותר מכל דבר אחר, צריך גם לדעת לצלם.

אז בבקשה, אל תחשבו שמחיר זול מעיד על איכות ירודה, או שאולי מחיר זול זה משהו שיכול לפגוע בכם, אתם בהחלט יכולים למצוא צלמים מוכשרים ואיכותיים במחירים משתלמים.

Call Now Button