כמה דברים קטנים שיכולים לשדרג את הברית שלכם

אם אתם חוגגים ברית מילה, ההכנות לאירוע בטח מאוד לחוצות, יש לדאוג להרבה מאוד דברים, וכל זה אתם צריכים לעשות בתוך שמונה ימים בלבד.

אבל גם את האירוע הזה אתם יכולים לשדרג עם כמה דברים קטנים, שגם לא ייקח לכם הרבה זמן להכין אותם, והכי חשוב הם גם לא יעלו לכם הרבה כסף.

הדברים הקטנים, שהופכים אתכם לגדולים

האורחים הם הדבר הכי חשוב בכל אירוע, הרי בלי האורחים שלכם אתם בכלל לא יכולים לחגוג את האירוע, לכן רוב הדברים שאציג לכם, הם בעצם דברים שיהפכו את האירוע ליותר מיוחד בעיקר עבורם.

מתנות קטנות :

יש לא מעט מתנות קטנות שאפשר לשים באירועים, בעלות של 5 ₪ לכל אורח, שזה סכום ממש זניח, אתם יכולים להכין דברי מתיקה קטנים.

אני אישית יכול להעיד, על אירוע שבו בחרו בי להיות צלם לברית, וראיתי שהכינו כאלו בקבוקי תינוק בצבע תכלת, ובתוך כל בקבוק כזה אפשר להכניס ממתקים, אלו לא חייבים להיות בקבוקי תינוק מקוריים, אלא יש כאלו קטנים שמיוחדים במטרה לדבר הזה.

כל מה שאתם צריכים זה לשים לב במה אתם ממלאים את הבקבוקים האלו, הכי חשוב זה כשרות, גם אם אתם לא הכי שומרי כשרות, בטח האורחים שלכם יש בניהם שומרי כשרות, לכן חשוב לשים את הממתקים באריזה סגורה עם סימון כשרות.
בנוסף, האולם האירועים מחזיק משגיח כשרות צמוד, הוא יכול לאסור עליכם להכניס את הדברים האלו אם אין עליהם סימון כשרות, אז ככה שכדאי מאוד לשים לב לדברים האלו.

קישוטים מיוחדים :

שאני מתכוון לקישוטים, זה לא רק לקשט את האולם בכל מיני דברים, אלא אני מתכוון לעיצוב.

היום יש טרנד חדש של עיצוב בלונים באירועים, מדובר על משהו ממש מגניב, יש אמני בלונים שמגיעים לאולמות אירועים, והם מעצבים את האולם עם כל מיני בלונים מיוחדים.

אתם יכולים להזמין שירות כזה של עיצוב בלונים, והאורחים גם יכולים לאחר מכן לקחת את הבלונים האלו לעצמם בתור מתנה.

עוד דבר שאתם יכולים לעשות, אם נניח עיצוב בלונים עולה לכם הרבה כסף, ברוב אירועי ברית מילה כמות המוזמנים היא עד 120 מוזמנים, שזה אומר בממוצע 10 שולחנות שיש באירוע.

אתם יכולים לגשת בשעות הצהרים לקנות בלוני הליום, כל בלון הליום גדול יעלה לכם בממוצע 15-20 ₪ ואם יש לכם 10 שולחנות באירוע, בפחות מ 200 ₪ אתם מעצבים אותו עם עיצוב בלונים מיוחד.

אבל יש לזה כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון, הראשון הוא שאתם צריכים לעמוד בזמנים, ולתאם הגעה גם עם האולם, השני הוא שאתם לא מגיעים מוקדם מידי שההליום לא ירד.

Call Now Button